niedziela, 12 września 2010

Blog - reaktywacja

Witam wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekali na kolejną reaktywację bloga - tak, znowu pod innym adresem :)

Jaka będzie zawartość mojego bloga? Z racji tego, iż jestem mocno powiązany ze światem programowania, większość postów na blogu także będzie zahaczała o tematykę ww. świata, ale nie tylko.

A jaka będzie częstotliwość umieszczania postów na blogu - tego do końca nie jestem w stanie Wam powiedzieć, ale będzie to na pewno nie rzadziej niż raz na tydzień. Więc aby zobaczyć co się u mnie dzieję, wystarczy, że raz w tygodniu wklepiecie w przeglądarkę adres http://herbi-blog.blogspot.com/

W takim razie do zobaczenia  za tydzień  jutro! Tak, już jutro relacja z Code Retreat we Wrocławiu, w którym miałem okazję wczoraj uczestniczyć

3 komentarze:

  1. "na pewno nie rzadziej niż raz na tydzień" - trzymam za słowo. Blogowanie zajmuje dużo czasu, dlatego tym bardziej cieszę się, że sobie postawiłeś poprzeczkę tak wysoko. Oby się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to możliwe, że ja dopiero teraz go odnalazłem ;) Coś się słabo reklamowałeś z tym nowym blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałem się reklamować dopóki nie będzie coś fajnego na nim, żeby nie było, że podaje linka, ludzie wchodzą, a nic tam nie ma :)
    Ale widocznie myliłem się, i na blogu są ciekawe rzeczy, bo ludzie odwiedzają go mimo, że go prawie nie reklamowałem :)

    OdpowiedzUsuń